Filma “Caur ērkšķiem uz zvaigznēm”

Piedāvājam Anastasija.org apmeklētājiem noskatīties filmu, kura pieminēta arī Vladimira Megre grāmatās – “Caur ērkšķiem uz zvaigznēm” (angliski “Through the Thorns to the Stars”, krieviski “Через терни к звездам”). Šī ir padomju kino zinātniskās fantastikas filma, kas uzņemta 1981. gadā. Varbūt nedaudz naiva, bet visnotaļ labestīga un domāt rosinoša. Šī lapa vairs nav pieejama.

Šī lapa vairs nav pieejama.

One Response to Filma “Caur ērkšķiem uz zvaigznēm”

  1. says:

    Skatoties šo filmu, vienā brīdī paskatījos ārā pa logu uz debesīm. Es pirmo reizi saskatīju kā Zeme vakarā iet gulēt. Man tik ļoti to sagribējās apskaut un samīļot…
    Atvēru logu un pastiepu rokas pretī Zemei un debesīm, runājos ar to, teicu, cik tā ir skaista, ka tā ir mana, mana mīļā Zeme. Pastiepu tai vairāk pretī savas rokas, man tik ļoti gribējās tai pieskarties, sadoties rokās ar savu skaisto Zemi. Es jutu kā Zeme to sajuta un pastiepa man pretī savas rokas. Tā mēs turējāmies kādu brīdi kopā un es tai apsolīju…. 🙂

    Liels paldies par filmu!

Komentēt

